ČASTÉ DOTAZY
- I. Dodávky zboží a dostupnost
- a) Osobní odběr:
- Vyčkejte na potvrzení připravení objednávky naším pracovníkem!
- Položky skladem přeskladňujeme vždy na pobočku v Praze 8!
- Přeskladněná položka je zpravidla připravena třetí pracovní den.
- Neskladové položky objednáváme na základě přijaté objednávky a dodáme běžně do 10ti dnů.
- V případě delších dodacích termínů nabídneme alternativu.
- Pokud je u položky v detailu zboží uvedeno "Dostupnost ANO":
- 1) Osobní odběr Prodejna Praha 8 - vyčkejte na výzvu k vyzvednutí.
- 2) Osobní odběr Prodejna Praha 3 - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
- 3) Osobní odběr Prodejna Jihlava - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
- 4) Osobní odběr Prodejna Rokycany - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
- Pokud je u položky v detailu zboží uvedeno "Dostupnost NE":
- 1) Osobní odběr Prodejna Praha 8 - zboží si můžete vyzvednout po výzvě prodejcem z pravidla do 10ti dnů.
- 2) Osobní odběr Prodejna Praha 3 - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
- 3) Osobní odběr Prodejna Jihlava - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
- 4) Osobní odběr Prodejna Rokycany - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
- b) Pošta - zásilky do 30kg:
- Pro odeslání zboží týž den je nutné uzavřít objednávku do 9:00h.
- Jinak odesíláme skladové položky následující den.
- Položky, skladem na jiné pobočce než Praha 8 přeskladňujeme!
- Přeskladněná položka je zpravidla expedována třetí pracovní den.
- Neskladové položky objednáváme na základě přijaté objednávky a dodáme zpravidla do 10ti dnů.
- V případě delších dodacích termínů nabídneme alternativu.
- Pokud je u položky v detailu zboží uvedeno "Dostupnost ANO":
- 1) zásilky z Prodejny Praha 8 - odesíláme každý všední den.
- 2) zásilky z Prodejny Praha 3 - přeskladňujeme! Expedujeme třetí pracovní den.
- 3) zásilky z Prodejny Jihlava - přeskladňujeme! Expedujeme třetí pracovní den.
- 4) zásilky z Prodejny Rokycany - přeskladňujeme! Expedujeme třetí pracovní den.
- Pokud je u položky v detailu zboží uvedeno "Dostupnost NE":
- 1) zásilky z Prodejny Praha 8 - zboží odesíláme zpravidla do 10ti pracovních dnů.
- 2) zásilky z Prodejny Praha 3 - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
- 3) zásilky z Prodejny Jihlava - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
- 4) zásilky z Prodejny Rokycany - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
- c) Geis - zásilky nadrozměr nebo nad 30kg:
- Pro odeslání zboží týž den je nutné uzavřít objednávku do 9:00h.
- Jinak odesíláme skladové položky v den následující.
- Položky, skladem na jiné pobočce než Praha 8 přeskladňujeme!
- Přeskladněná položka je zpravidla expedována pátý pracovní den.
- Neskladové položky objednáváme na základě přijaté objednávky a dodáme zpravidla do 10ti dnů.
- V případě dodacích termínů delších jak 21dnů nabídneme alternativu.
- Pokud je u položky v detailu zboží uvedeno ANO:
- 1) zásilky z Prodejny Praha 8 - odesíláme každý všední den.
- 2) zásilky z Prodejny Praha 3 - přeskladňujeme! Expedujeme pátý pracovní den.
- 3) zásilky z Prodejny Jihlava - přeskladňujeme! Expedujeme pátý pracovní den.
- 4) zásilky z Prodejny Rokycany - přeskladňujeme! Expedujeme pátý pracovní den.
- Pokud je u položky v detailu zboží uvedeno NE:
- 1) zásilky z Prodejny Praha 8 - zboží odesíláme zpravidla do 10ti pracovních dnů.
- 2) zásilky z Prodejny Praha 3 - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
- 3) zásilky z Prodejny Jihlava - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
- 4) zásilky z Prodejny Rokycany - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
- a) Osobní odběr:
- II. Doba pro vyzvednutí objednávky/ Blokování zboží
- Zboží držíme v rezervaci 10dnů na prodejně Praha 8, ostatní naše pobočky eshopové objednávky nerealizují.
- Zboží s vyzvednutím v síti České pošty je připraveno po dobu sedmi dnů.
- III. Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě
- Zboží objednané eshopem lze vrátit bez udání důvodu do 14ti dnů.
- Vratka zboží zakoupeného na prodejně bez objednávky na webu je možná pouze výměnou.
- Zboží nesmí být použito při práci nebo jinak znehodnoceno.
- Vratku náhradních dílů akceptujeme jen po otestování funkce dílu servisem.
- Náklady na testování servisem jdou na vrub zákazníka.
- V případě použití/znehodnocení zboží se strhávají servisní náklady a další poplatky dle smluvních podmínek.
- IV. Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě - nekompletní nebo znehodnocené
- V tomto případě hradí zákazník náklady za nový obal nebo je stržen z ceny zboží.
- Pokud je balení zboží nekompletní bude odesláno zpět a vratka zamítnuta.
- V. Nebylo doručeno potvrzení objednávky
- Objednávka pravděpodobně nebude vyřízena.
- Pro správné dokončení objednávky musí být vyplněna všechna pole s hvězdičkou.
- Povolte Cookies v prohlížeči!
- Zatrhněte souhlas s obchodními podmínkami!
- Pečlivě kontrolujte zadání tel. kontaktu a emailu!
- Správně dokončená objednávka Vám dorazí shrnutá na uvedený email.
- V případě problémů nás kontaktujte nejlépe emailem na prodej@narexcon.cz.
- VI. Jak se mohu registrovat/ Nejde registrace
- K registraci zvolte v přihlášení "Registrace nového zákazníka".
- Zde vyberete z "Registrace zákazníka" nebo "Registrace firmy".
- a) Registrace zákazníka (MALOOBCHOD):
- Vyplňte formulář (pečlivě zadávejte email a telefon).
- Zadejte přihlašovací heslo. Přihlašovací jméno Vám bude vygenerováno systémem.
- Potvrďte tlačítkem odeslat.
- Na další obrazovce "Úspěšná registrace" je uvedeno vaše přihlašovací jméno.
- V tomto kroku jste již přihlášeni a můžete objednávat.
- Na uvedený email v registraci Vám systém odešle potvrzení o registraci se jménem a heslem.
- V případě problémů postupujte podle bodu V. nebo nás kontaktujte nejlépe emailem na prodej@narexcon.cz.
- b) Registrace firmy (MALOOBCHOD/VELKOOBCHOD):
- Vyplňte identifikační číslo IČ (pečlivě zadávejte).
- Vyplňte formulář (pečlivě zadávejte email a telefon).
- Zadejte přihlašovací heslo. Přihlašovací jméno Vám bude vygenerováno systémem.
- Potvrďte tlačítkem odeslat.
- Na další obrazovce "Úspěšná registrace" je uvedeno vaše přihlašovací jméno.
- V tomto kroku jste již přihlášeni a můžete objednávat.
- Na uvedený email v registraci Vám systém odešle potvrzení o registraci se jménem a heslem.
- Pokud je Vaše IČ již registrováno, nelze provést registraci znovu.
- V tomto případě nás kontaktujte nejlépe emailem a přihlašovací údaje Vám nastavíme.
- V případě problémů postupujte podle bodu V. nebo nás kontaktujte nejlépe emailem na prodej@narexcon.cz.
- VII. Nákup bez registrace
- Po vložení zboží do košíku a vybrání druhu odběru nebo dopravy přejděte tlačítkem "Připravit objednávku" na obrazovku "adresa".
- Zde vyplníte pole s hvězdičkou (pečlivě zadávejte email a telefon). Tlačítkem odeslat je objednávka odeslána.
- Na uvedený email Vám přijde potvrzení přijetí objednávky. Při vyplnění chybných údajů se objednávka nerealizuje.
- VIII. Platby GoPay
- a) Neprošla platba, obdržel/a jsem zprávu o zrušení objednávky:
- V tomto případě vytvořte objednávku znovu. Můžete zvolit jiný způsob platby nebo nás kontaktujte.
- b) Nelze provést ověření platby po návratu z bankovní aplikace:
- V tomto případě vytvořte objednávku znovu nebo nás kontaktujte.
- a) Neprošla platba, obdržel/a jsem zprávu o zrušení objednávky:
- Doporučujeme provádět on-line platby na PC s operačním systémem Windows, iOS, Linux. Systém Android (mobilní telefon/tablet) může díky zabezpečení aplikací na pozadí ukončit okno s bránou GoPay než potvrdíte transakci v bankovní aplikaci. Na systémech Android zakažte ukončení aplikací na pozadí. Dle verze/nadstavby systému Android povolte oprávnění vyskakovacích oken na pozadí bankovní aplikace. V systémech Android dochází k častým změnám zapezpečení, proto nemusí platební brána pracovat korektně.